Aktualności | ważne informacje i nowości drukarni Euro-Druk
Druk ulotek reklamowych. Jak to zrobić tanio i wydajnie?
Ulotka reklamowa jest wciąż jednym z najczęściej używanych materiałów marketingowych. I nic w tym dziwnego – koszt jej przygotowania jest stosunkowo niski, a potencjalnemu klientowi można przekazać w treści wiele informacji. Osoby planujące druk ulotek zastanawiają się, jak najlepiej się do tego zabrać. To bardzo proste!
Jak wydrukować dobrą broszurę reklamową?
Materiały reklamowe pełnią wciąż bardzo istotną funkcję w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Pozwalają nie tylko na reklamowanie firmy i jej produktów, lecz także na zaprezentowanie szczegółów oferty. Przedsiębiorstwa proponujące klientom większą ilość produktów czy usług chętnie wybierają rozmaite rodzaje broszur reklamowych, ponieważ w tej formie mają szansę przedstawić zainteresowanym pełne informacje. Taki rodzaj druków reklamowych jest też ceniony przez klientów, ponieważ ułatwia porównanie różnych parametrów i cech, bardzo ułatwiając dokonywanie wyboru. Broszura reklamowa musi jednak spełniać pewne warunki, od których zależy jej skuteczność. Sprawdźmy, na co warto zwrócić szczególną uwagę.
Jak powstają druki na opakowaniach?
Opakowania są jednymi z ważniejszych elementów promocyjnych. Pełnią także funkcje czysto użytkowe zabezpieczając produkt przed uszkodzeniami i ułatwiając jego transport. Atrakcyjność opakowania, jego wartość marketingowa i zdolność do przekazywania wybranych przez producenta towaru informacji zależy od tego, w jaki sposób je wykonano. Najdoskonalszą techniką druku na opakowaniach jest technologia offsetowa. Korzystając z niej, można nie tylko uzyskać najlepszą jakość, ale także na różne sposoby uszlachetnić opakowanie. Sprawdźmy, w jaki sposób wykonuje się opakowania techniką offsetową i jakie efekty można osiągnąć.
5 zalet druku cyfrowego
Druk cyfrowy stał się w ostatnich latach bardzo popularny, wypierając niemal całkowicie inne technologie z niektórych rodzajów zastosowań. Jest oferowany przy produkcji ulotek, plakatów, a nawet gazetek reklamowych lub książek. Druk cyfrowy pozwala na bezpośrednie wykorzystywanie projektu przygotowanego w studiu graficznym do druku, bez konieczności dodatkowej obróbki czy wykonywania elementów używanych kiedyś do stworzenia formy drukowej. Jego stosowanie znacznie przyspieszyło proces produkcyjny i wygenerowało wiele zupełnie nowych możliwości, szczególnie w druku niskonakładowym. Sprawdźmy, jakie są najważniejsze cechy druku cyfrowego.